Методичний
кабінет
З
метою забезпечення належних умов для організації та проведення
методичної
роботи в Ліцеї функціонує методичний кабінет. Методичний кабінет є
центром
методичної роботи Ліцею, де зосереджуються інформаційні, навчально
методичні,
нормативні матеріали, матеріали кращого досвіду педагогічних
працівників,
зразки плануючої та звітної документації, дидактичних, наочних
матеріалів
тощо.
Основними
функціями методичного кабінету є:
створення умов
для підготовки педагогічних працівників до навчальних
занять
і позаурочних заходів;
проведення
індивідуальних заходів та колективних форм методичної
роботи
педагогічними працівниками;
надання допомоги
педагогічним працівникам Ліцею у роботі з самоосвіти,
індивідуальній
методичній роботі, експериментально-дослідницькій діяльності;
узагальнення,
пропагування та поширення кращого педагогічного
досвіду;
інформаційне
забезпечення педагогічних працівників з проблем
профільної
освіти, педагогіки, психології, накопичення і систематизація
методичної
інформації.
Робота
методичного кабінету ведеться під керівництвом заступника
директора
з навчально-методичної роботи і знаходить відображення в розділі
«Методична
робота і підвищення кваліфікації» плану роботи Ліцею на рік.
Діяльність
методичного кабінету передбачає:
організацію
заходів щодо підвищення педагогічної майстерності
педагогічних
працівників (семінарів, лекцій тощо);
організацію педагогічних
читань і науково-практичних конференцій;
організацію
постійно діючих і тимчасових виставок з метою поширення
передового
досвіду педагогічних працівників, пропагування результатів науково-
дослідницької
діяльності, новинок науково-методичної літератури, досягнень
педагогіки,
психології, технології;
ознайомлення
педагогічних працівників з необхідною періодичною,
навчальною,
методичною літературою для підготовки до занять, позаурочних
заходів, виступів, доповідей на
педагогічних читаннях та конференціях.
Методичний бюлетень №1
Інформаційно-комунікаційні
технології в роботі з педагогічними кадрами
Входження
інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і цифрових освітніх ресурсів у різні
сфери діяльності людини обов’язково має тосуватися й галузі освіти. Саме тому
адміністрація закладу, сучасні педагоги мають уміти кваліфіковано обирати й
застосовувати саме ті технології, які повною мірою відповідають змісту й
завданням навчально-методичної роботи навчального закладу,сприяють досягненню
мети гармонійного розвитку педагога з урахуванням його індивідуальних
особливостей та готовності використовувати ІКТ як допоміжний навчальний ресурс.
Немає коментарів:
Дописати коментар