Методична робота



Методичний кабінет
З метою забезпечення належних умов для організації та проведення
методичної роботи в Ліцеї функціонує методичний кабінет. Методичний кабінет є
центром методичної роботи Ліцею, де зосереджуються інформаційні, навчально
методичні, нормативні матеріали, матеріали кращого досвіду педагогічних
працівників, зразки плануючої та звітної документації, дидактичних, наочних
матеріалів тощо.
Основними функціями методичного кабінету є:
створення умов для підготовки педагогічних працівників до навчальних
занять і позаурочних заходів;
проведення індивідуальних заходів та колективних форм методичної
роботи педагогічними працівниками;
надання допомоги педагогічним працівникам Ліцею у роботі з самоосвіти,
індивідуальній методичній роботі, експериментально-дослідницькій діяльності;
узагальнення, пропагування та поширення кращого педагогічного
досвіду;
інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем
профільної освіти, педагогіки, психології, накопичення і систематизація
методичної інформації.
Робота методичного кабінету ведеться під керівництвом заступника
директора з навчально-методичної роботи і знаходить відображення в розділі
«Методична робота і підвищення кваліфікації» плану роботи Ліцею на рік.
Діяльність методичного кабінету передбачає:
організацію заходів щодо підвищення педагогічної майстерності
педагогічних працівників (семінарів, лекцій тощо);
організацію педагогічних читань і науково-практичних конференцій;
організацію постійно діючих і тимчасових виставок з метою поширення
передового досвіду педагогічних працівників, пропагування результатів науково-
дослідницької діяльності, новинок науково-методичної літератури, досягнень
педагогіки, психології, технології;
ознайомлення педагогічних працівників з необхідною періодичною,
навчальною, методичною літературою для підготовки до занять, позаурочних
заходів, виступів, доповідей на педагогічних читаннях та конференціях.




Методичний бюлетень №1
Інформаційно-комунікаційні технології в роботі з педагогічними кадрами
     Входження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і цифрових освітніх ресурсів у різні сфери діяльності людини обов’язково має тосуватися й галузі освіти. Саме тому адміністрація закладу, сучасні педагоги мають уміти кваліфіковано обирати й застосовувати саме ті технології, які повною мірою відповідають змісту й завданням навчально-методичної роботи навчального закладу,сприяють досягненню мети гармонійного розвитку педагога з урахуванням його індивідуальних особливостей та готовності використовувати ІКТ як допоміжний навчальний ресурс.


Немає коментарів:

Дописати коментар